Ortodonti Tedavimi Nerede Yaptırmalıyım?

Yıllarca çapraşık dişlerle yaşayıp, ha şimdi ha sonra diye erteleyip durduktan sonra artık ortodontik tedavi görmeye karar mı verdiniz. Ya da çocuğunuzda diş problemleri, ayrık dişler, yamuk dişler, çene sorunları sezip diş hekiminiz ortodonti uzmanı muayenesi mi tavsiye etti.

Peki şimdi asıl soru nereden bir ortodonti doktoru bulacağım? Özelde diş teli fiyatları çok pahalıymış diyorlar. Ortodonti ücretlerini devlet karşılıyor mu? Ben ssk lıyım, emekli sandığı, bağ kur luyum özelde diş teli taktırsam bunlar bir kısmını karşılar mı? Ankara da yaşıyorum devlette yaptırsam hangi ortodonti polikliniğine başvuracağım? Ortodonti de çok sıra varmış en az diş teli sırası hangi hastane de? GATA da ortodonti konusunda durum ne? Soru üstüne soru.

Cevap olarak öncelikle şunu söyleyeyim ortodonti tedavisini bir ortodonti uzmanı yapmalı. Özel de uzman olmayıp tedavinizi yapacağını söyleyen diş doktorlarının ortodonti konusundaki tecrübelerini, referanslarını kesinlikle sorgulayın. Bu tedaviyi yapabileceğinden emin olun.

Sonra bir devlet kurumda tedavi olmak istiyorsanız size önerebileceğimiz öncelikle diş hekimliği fakültelerinin ortodonti ana bilim dalı başkanlıkları sonra ağız ve diş sağlığı merkezleri olacaktır. Bu kurumlarda genel olarak başvuran hastalar bir tedavi sırasına alınmakta ve bu sıraya göre hastalar tedaviye çağrılmaktadır. Ortodontik tedaviler ortalama 1.5-2 sene süre aldığı için bu sıra bazen uzun olabilmektedir maalesef. Ama sorun dişsel ise yaş ile ilgili bir tedavi gecikmesi olmayabilmekte bu da muayeneden sonra anlaşılmaktadır.

Ankara'da  Ortodonti Tedavisi İçin Başvuracağınız Belli Başlı Hastaneler ve Diş Merkezleri;

Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Ortodonti Ana Bilim Dalı. Telefon(0 312) 203 40 00

Ankara Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Ortodonti Ana Bilim Dalı. Telefon (0 312) 213 55 07

Hacettepe Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Ortodonti Ana Bilim Dalı. Telefon (0 312) 305 21 28

Başkent Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Ortodonti Ana Bilim Dalı. Telefon (0 312) 215 13 36

75.yıl Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Ortodonti. Telefon (0 312) 595 98 00

Tepebaşı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Ortodonti. Telefon ( 0 312) 360 00 07

Osmanlı Ağız ve Diş Sağlı Merkezi Ortodonti. Telefon ( 0 312 )325 36 36

Gölbaşı Ağız ve Diş Sağlı Merkezi Ortodonti. Telefon ( 0 312) 485 20 05

Yok, ben devlette sıra beklemek istemiyorum derseniz. Ankara'da ortodonti poliklinikleri, özel ortodonti uzmanı muayehaneleri, ya da bünyesinde ortodonti uzmanı bulunduran diş merkezleri bulunmaktadır.  Ortodonti doktorları kızılay gölgesinde yoğun olmakla birlikte, Keçiören , Gölbaşı, Oran, Ümitköy, Yaşamkent , Çayyolu, Batıkent , Çukurambar gibi her semte bulunabilmektedir. Ortodonti her şey dahil sistemle çalışmakla birlikte ücretleri değişken olabilmekte ama muayeneden sonra size ortodontik tedavilerde yapacakları taksit miktarını ve ödeme koşullarını size bildirilmektedir.

Ortodontik tedavilerin ciddiyeti düşünülürse sonuçta size tavsiyem araştırmanız yönündedir. Yani ortodonti muayeneleri genelde ücretsizdir (tabi randevu alamadan yine de sorun)  birkaç özel doktorda  ve birkaç ta devlet kurumunda muayene olun sizin için doğru seçenek kafanızda belirecektir zaten.

Detaylı Bilgi ve Randevu Talebiniz İçin

Ankara Ortodonti

•   Dr.Enver Akın Özkan
         Ortodonti Uzmanı
  •   0312 236 04 16
  •   Olgunlar Kitapçılar Çarşısı Sedir Apt.
         2/16 Kızılay (Akbank Üstü)
  • bilgi@ankaraortodonti.net